Pregled

Zakažite termin

SPRIJEČITE VAĐENJE ZUBA UZ LIJEČENJE KORIJENSKIH KANALA

Vrhunski specijalist za endodonciju

Endodoncija podrazumijeva dijagnosticiranje i liječenje bolesti zubne pulpe (živca). Endodontska terapija je način sprječavanje vađenja zuba. Budući da se radi se o sofisticiranom zahvatu, željeli smo vam ponuditi samo najbolje.
Zato smo angažirali međunarodno priznatu endodontkinju, doc. dr sc. Ivonu Bago. Ona će, kao vrhunska specijalistica, znanstvenica i predavačica, brzo će i kvalitetno izvesti liječenje korijenskih kanala zuba. Poduzet ćemo sve što je moguće da spasimo i vaše zube.

ENDODONCIJA U PRAKSI

JEDAN DOLAZAK

Endodoncija u jednoj posjeti

VRHUNSKI ENDODONT

doc.dr.sc. Ivona Bago

MODERNA TEHNOLOGIJA

Tehnologija 21. stoljeća

Endodoncija: postupak liječenja zuba

Bez obzira na uzork (nedetektirani i neliječeni granulom zuba, gangrena zuba ili loša dentalna higijena), nakon postavljanja dijagnoze pristupa se “otvaranju” zuba i liječenju korijenskih kanala. Cilj liječenja je eliminacija bakterija iz zuba i korijena zuba.
Zahvat se provodi u suhim uvjetima koje se postiže upotrebom plahtice (koferdam) koja izolira zub. Nakon temeljitog čišćenja i dezinfekcije korijenskih kanala slijedi laserska dezinfekcija.
Zahvat završava punjenjem kanala biološki prihvatljivim materijalom. Obavezna je provjera punjenja rentgenskom snimkom i redovna kontrola zuba.

ENDODONCIJA U DENTAL CENTRU MOSTARC PODRAZUMIJEVA:

• Strojna endodoncija
  • Najnovije tehnike obrade korijenskih kanala - Protaper NEXT i Reciproc
  • Najkvalitetniji materijali
  • Laserom i ozonom potpomognuta endodoncija
  • Čišćenje i punjenje korijenskih kanala u jednoj posjeti
  • RVG kontrola punjenja kanala
  • Mogućnost liječenja 1 ili više zuba u jednoj posjeti
  • Cijena endodoncije za gotovinu: od 700 kn

SVE ŠTO TREBATE ZNATI O ENDODONTSKOM LIJEČENJU ZUBI

Zašto je endodontska terapija važna?

Tek nakon endodontskog zahvata učinjenog prema pravilima struke može se razmišljati o restaurativnoj ili protetskoj opskrbi zuba. Endodoncija je, dakle, preduvjet za mnoge druge terapije.

Ne zaboravite: suvremena endodoncija omogućuje da pravilno izliječeni zubi ostanu u ustima dugi niz godina!

Za više pitanja o endodonciji kliknite OVDJE

Koliko traje endodontsko liječenje zuba?

Moderna endodoncija omogućuje da se većina zahvata napravi u samo jednom posjetu. Ponekad je, ako se radi o velikoj infekciji ili kompleksnoj reviziji starog punjenja, potreban dodatni posjet.

Kako se procjenjuje uspješnost liječenja zuba?

Uspješnost liječenja se procjenjuje 6 mjeseci nakon punjenja korijenskih kanala i potvrđuje rentgenskom snimkom.

Rekli su mi da se zub mora izvaditi. Želim spriječiti vađenje zuba. Ima li nade za njega?

Prije takve odluke potrebno je poslušati mišljenje specijalista endodonta. Ukoliko on utvrdi da zub nije moguće spasiti, onda je zub za vađenje.

Zub me ne boli, ali su svejedno utvrdili da ga je potrebno liječiti.

Dva su slučaja kada zub ne boli, a da je liječenje ipak potrebno. Prvi je kada u zubu dođe do odumiranja zubne pulpe (živca). Tada su zubni kanali inficirani bakterijama koje prelaze kroz vršak zuba te ulaze u kost. Tamo uzrokuju nastanak upalnog procesa (u narodu poznatog kao granulom) koji je kroničan i ne boli. Drugi slučaj je kada zubni korijenski kanali nisu do kraja napunjeni. Posljedica takvog lošeg liječenja na vršku korijena znači da je još uvijek prisutan upalni proces. Tada je potrebno napraviti reviziju punjenja.

Koje su posljedice neliječenja zuba?

Bakterije iz korijenskih kanala mogu uzrokovati upalu u kosti iznad vrška korijena. Ta upala se konstantno povećava i širi u kosti, što može uzrokovati nastanak gnojnog apscesa. Ovaj apsces se može vidjeti na sluznici (čak i na koži). Zato je potrebno napraviti inciziju gnoja, osigurati drenažu, provesti ispravno endodontsko liječenje korijenskih kanala te odstraniti upalni sadržaja iznad korijena zuba. Često se takav zub odmah mora izvaditi. Ako je još i prisutna cista, potrebno je napraviti zahvat kojim se ona odstranjuje (cistektomija).

Što je to apikotomija?

Apikotomija je kirurški zahvat pri kojem se odstranjuje vršak korijena i pripadajuća upala. Primjenjuje se kada endodontskim tretmanom nije moguće postići stabilno stanje.

Može li se spasiti baš svaki zub?

Ponekad nije moguće spasiti zub. Vertikalna fraktura tj. pucanje korijena je indikacija za vađenje zuba, kao i interna resorpcija (organizam sam “pojede” korijen zuba). Sustav korijenskih kanalića može biti jako nepravilan i razgranat. U takvim je slučajevima uspješnost endodontskog zahvata smanjena.

Kako izgleda endodontsko liječenje zuba?

Terapijski zahvat se sastoji od uklanjanja kompletne zubne pulpe i punjenja korijenskih kanala za to predviđenim sredstvima. Instrumentacija izvodi se instrumentima koji se uvode u korijenski kanal. Strojna endodoncija osigurava brzinu, kvalitetnije ljevkasto proširenje, elastičnost iglica kojim se liječe čak i jako zakrivljeni kanali. U endodonciji koristimo tehnološki superiorne aparate čija je nabavna cijena visoka. Posebno je visoka cijena jednokratnih instrumenata koji se mogu koristiti samo za jednog pacijenta. Naime, njihovom se sterilizacijom gube svojstva materijala što znači da ih nije moguće koristiti dva puta. Savjet: ako negdje pročitate da  endodoncija nije dobra, razlozi su štednja na iglicama, njihova opetovana sterilizacija, brzopletost i needuciranost terapeuta za rad s takvim aparatima. Jednokratne iglice, educiranost i strpljivost pri korištenju suvremenih tehnoloških rješenja pomažu nam da povećamo uspješnost endodontskog liječenja korijenskih kanala. Dezinfekcija sustava kanalaća, u toku endodontskog liječenja u našoj praksi, ostvaruje se primjenom lasera i ozona. Ozon je najbolji antiseptik koji dokazano ubija bakterije, viruse i gljivice. Suho radno polje postiže se upotrebom koferdama. Osim što sprječava ulazak sline, krvi i bakterija u radno polje, preveniram i eventualnu komplikaciju gutanja sitnih endodontskih instrumenata. Ovo su kriteriji za kvalitetan endodontski zahvat:

• suho radno polje
  • mjerenje dužine korijenskih kanala endometrom najnovije generacije
  • rtg kontrolu instrumentacije
  • pravilnu instrumentaciju korijenskih kanala (strojnom i ručnom tehnikom)
  • postizanje antiseptičkih uvjeta upotrebom lasera ili ozona
  • pravilno punjenje
  • rtg kontrolu punjenja.

• Što slijedi nakon endodontskog liječenja zuba?

Jednom kada su štetne bakterije odstranjene i kanali napunjeni slijedi izrada ispuna ili nadogradnje i krunice na zubu. Naime, taj je zub sada znatno slabijih svojstava jer je izgubio „prehranu“ putem krvnih žila, što ga čini podložnijim pucanju. Napominjemo još jednom: jedino se zub koji je ovako kvalitetno saniran tj. izliječen može trajno protetski zbrinuti.

NARUČITE SE NA PRVI PREGLED

ZAŠTO ENDODONCIJA U DENTAL CENTRU MOSTARAC?

• Sve na jednom mjestu
  • 3D rentgenska dijagnostika - CBCT
  • Vrhunski specijalist endodont
  • Kratko vrijeme čekanja na termin