Parodontologija

ZA ZDRAVIJE DESNI

Parodontologija

Parodontozu, parodontitis, paradentozu, ili kako god ju već zovu, možemo spriječiti ako krenemo na vrijeme!

Smatra se da čak 80% ljudi tijekom života oboli od određenog oblika parodontitisa. Parodontitis se razvija postupno, često neprimjetno stoga su redovite kontrole dentalne higijene ključne za njegovo spriječavanje i zaustavljanje.

NARUČITE SE NA BESPLATNE KONZULTACIJE

Parodontitis se razvija postupno, često neprimjetno. Od pojave prvih simptoma bolesti do konačnog ispadanja zuba ponekad može proći puno godina, tako da se pacijenti gotovo pomire sa situacijom i njenim postupnim pogoršavanjem.

Vrlo brzo nakon pranja, na površini zuba stvara se plak, nevidljiva naslaga prepuna bakterija i njihovih produkata, ostataka hrane, sline i odbačenih stanica. Ukoliko pravilnom i redovitom oralnom higijenom barem dva puta dnevno ne narušimo strukturu te naslage, vrlo brzo doći će do upale zubnog mesa (gingivitis). Zubno meso tada pri pranju krvari, što uplaši ljude i oni više ne peru zube dovoljno, čime se problem samo produbljuje.

Ako gingivitis traje dugo dolazi  do nastanka parodontitisa. Parodontitis  je upala parodonta (zubnog mesa i kosti) gdje dolazi do oštećenja i gubitka kosti. Taj gubitak kosti uzrokuje nastanak parodontalnog džepa - prostora između korijena zuba i kosti u kojem bakterije oslobađaju štetne agense. Štetni agensi uzrokuju razaranje kosti oko zuba. Daljnje propadanje kosti posljedično uzrokuje pomičnost - klimavost zuba, te u terminalnoj fazi i njegovo ispadanje.

Ako primjetite neke od ovih simptoma ili shvatite da možda spadate u rizičnu skupinu odmah reagirajte jer što se prije bolest prepozna i počne liječiti, veći su i bolji izgledi za oporavak.

Započni liječenje parodontoze na vrijeme - ne čekaj 5 do 12!

ZAŠTO PARODONTOLOGIJA U DENTAL CENTRU MOSTARAC?
  • Specijalizirani za parodontologiju
  • Primjena modernih tehnologija
  • Protokoli najpriznatijih svjetskih parodontologa
  • Pravovremeno otkrivanje i sprječavanje bolesti